https://aclasedosaxouxeres.blogspot.com/

domingo, 22 de marzo de 2020

¡TODO VA A SALIR BIEN!

Ola a todos e todas! Mándovos este arcodavella que fixen na miña casa para animarvos moito e que pensemos que todo vai a saír ben!
Estes días toca quedar na casa coas nosas familias e ademais de estudar todos os días un pouquiño temos tempo para ler contos, xogar, cociñar,  descansar...
Lembrade o que vos dixen o último día, que lavedes moito, moito as mans.
Ahí vai o meu arcodavella para vós!
Un bico grande e unha aperta xigante!!





5 comentarios:

  1. Marc os manda muchos besos para toda la clase

    ResponderEliminar
  2. Hola profe,soy Rodri, tu arcoíris es muy bonito. Gracias. Un beso para ti y mis compañeros ��.

    ResponderEliminar
  3. Hola Marivi eu tamen fixen un arcodavella co meu irman e a miña nai.
    Un bico para todos.
    AITANA

    ResponderEliminar
  4. Muchas gracias de parte de Marco y mucho animo a todos y todas.Os echa mucho de menos. Todo va a salir bien. Resistiremos.

    ResponderEliminar
  5. Daniela tambien te echa de menos a ti y a sus compis. Animo chic@s lo estamos haciendo muy bien quedandonos en casa. Un beso a tod@s. Nos encanta tu dibujo.

    ResponderEliminar